HAHAHA JAG TROR JAG DÖR!

Annonsen på Bonnis ligger fortfarande ute & har inte brytt mig om att ta bort den efter som den är så gammal nu. Men endå får jag endel roliga svar av 'folk' - kan lika väl vara en dator, som vill köpa honom. Nu senast svarade jag att han var sjuk och inte längre till salu. Fick följande tillbaka (översatt via google translate):

Hallå
Jag uppskattar dig för att svara på min fråga om din söta
annonsen och jag hoppas att vi kan komma fram till en konkret överenskommelse mot
köp av din vackra häst. Jag är en kapten med Förenta staterna
Army tjänstgör i Leatherneck lägret, jag kontaktat dig i förtroende hoppas
att du är pålitlig och skulle också vara till hjälp i denna fråga
framför mig. Jag är intresserad av att köpa din vackra häst och jag
kommer att betala eftersom jag vill att hon ska vara medborgare i mitt djurriket
(Zoo-liknande ställe) som jag kommer att bygga där i Sverige, vill jag att uppföra en
struktur där människor kan få känslan och touch av naturen när jag
anländer till Sverige. Jag är med USA / NATO i Afghanistan om krig
mot terrorismen, baserat på USA lagstiftnings-och
verkställande beslut om tillbakadragande av trupper från Afghanistan, har jag
skickats ut för att komma och arbeta i Sverige. Vår mission är att hjälpa och
nötkött (står faktiskt beef i orginaltexten, förbryllande) upp säkerhet i terroristattacker riktade stater, främst Förenta
Staterna och Europeiska unionen. I en av mina aktiva uppdrag här var jag
kunna avslöja summan av 10.2million USD. Dessa pengar kom från våra
räder mot terrorister gömställen här, eftersom de håller de flesta av sina
pengar hemma för finansiering av sina onda verksamhet vill jag inte
dessa pengar ska användas för det onda igen. Jag kan inte flytta dessa pengar till
Förenta staterna, eftersom jag kommer att vara i Sverige för ca 3år och
Problemet är att jag inte kan hantera dessa pengar själv eftersom vi inte är
tillåtet att köra någon form av finansiella transaktioner. Som militära
personal under tjänster i USA: s regering kommer jag att sonderas
när en sådan summa pengar finns med mig. Det enda sättet att göra
dessa pengar användbar är att investera det där i Europa med tanke på
att jag kommer vara där under en lång tid. Jag behöver verkligen någon som
att jag kunde ta itu med som jag har designat en säker process att föra
dessa pengar till Sverige utan någon form av risk. Eftersom vi har begränsat
När jag skickar pengarna till Europa där du kommer att vara förmånstagare
men bara när jag har fått ett bekräftande e-postmeddelande från dig. Jag bestämde mig
att hitta någon som är verkligt / förtroende-värdig och det var därför jag kom
kontakt med dig genom denna säker verksamhet webbplats (hastnet booohyeah).
Jag kan bara kommunicera genom vår militära anläggning som är säkrad
ingen kan övervaka våra mejl (du vill köpa en sjukhäst, vad är du rädd för?)
och om du accepterar jag kan förklara
uppgifter om affären till dig. Jag ringer dig kort via en säker
linjen när jag är ute av vår militära nätverk så att våra samtal inte kan
spåras, vänligen skicka mig ditt nummer. Jag kommer att vänta på ditt svar så att
vi kan gå vidare med 30% procent av pengarna till dig (inklusive
av vad du kan spendera på att den här affären) och resterande
70% för mig. Jag väntar på ditt positiva svar på min begäran.
Hälsningar,
Kapten W Rogers




Epilepsi varning på den, javisst!


Postat av: Sara

Hej du sålde ditt schabrak till mig och vi har betalat men har inte fått det än! Har du skickat de?

2012-02-15 @ 16:09:31
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/
Postat av: Noomie

Alltså WOOOT?! Hahaha (x

Sant, en utmaning är vad det är! Haha

2012-02-15 @ 20:44:09
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: alice

AHAAAHAHAHAHAHAHHAHA WTF?!

2012-02-16 @ 16:45:48
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: karolina ståhlberg - hästblogg & designare

hej jätte fin blogg! följa varann via bloglovin? =)

kram!

2012-02-16 @ 20:07:57
URL: http://karolinastahlbergs.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHAHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖR HAHAHAHAHAHAHAHAHA ORKAR INTE!!!!!!!!!!! OMB HAHAHAHAHAHAHA



Fin blogg förresten! :)

2012-02-17 @ 21:48:26
URL: http://heztliiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: