VIKTIGT!

Kommer att byta blogg domän under nästa vecka, håller just nu på med allt runt i kring samt design och kodning för att den nya bloggen ska kunna öppna nästa vecka. Det är nytt bloggnamn, en till person + häst med i bilden och mer uppdateringar samt lite nya fräsha grejer som ni kommer märka när det väl är igång.

Jag hoppas Du följer mig dit för det kommer bli bra, riktigt bra!


Alltså kommer det vara tyst här fram till nästa vecka då bloggnamnet släpps.

Lite saker som händer nu förutom detta är:

- Bengan ska fotograferas imorgon både porträtt, löshoppning och tömkörning. Bilderna kommer släppas på nya bloggen.
- Under fotograferingen kommer jag även åka iväg för att rida min nya bloggpartners häst och bli fotograferad & hon kommer att tömköra Bengan så det blir spännande.
- Ska kolla på en häst nästa vecka, mer om det kommer släppas på nya bloggen.

 


Postat av: Julia K (TEAMRYTTARNA)

Super fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :)

2012-02-25 @ 19:07:58
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: