villken jädra dag.

Idag är ju dagen D liksom, klev upp nyss och kokar ett jädra ägg (trodde faktiskt att jag hade mer än ett kvar...) som jag ska ha på min macka.

Anyway, ska brumma till stallet om typ erhm tio minuter om jag ska hålla min tidsplan. Mocka och fixa allt sen tömköra Bengan en runda i ridhuset vet inte vad jag ska göra det beror lite på hur mycket klockan är :P

Sen hem i illfart och göra följande saker:
- D U S H A ! (jag var lite äcklig, gick och la mig med kodoften... fast jag sover ju endå ensam så what ever)
- Fixa naglarna
- städa lite snabbt
- Packa (nej jag har inte gjort det än....)

Klockan 14:45 ska jag åka hemifrån absolut senast, sen flyger jag 16:45 :D Peppa!

Postat av: Daniela

Fyy vilken söt häst du har! :D

2012-02-06 @ 12:43:31
URL: http://upplandsryttarnas.blogg.se/
Postat av: Fanny, Julia och Filippa

Åh vilken underbart söt liten shettis! Älskar shettisar, sötare varelser finns nog inte :)

2012-02-06 @ 16:13:04
URL: http://jffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: