En vacker dag....

Vill jag komma ut och tävla tömkörning med Bengan.
...ska han kunna piaff, passage, byten, piruetter på töm.
...ska han ridas in. (den vackra dagen hoppas jag han slutat med sina caprioller)
...ska Bengan vara biff. (och jag med)
...en vacker dag ska jag köpa mig ett sällskap till Bengan. (och flytta hem han)

Godmorgon mina raringar!

Det är snorkallt i mitt kök, insåg nyss att elementet stod på 2an istället för 5an så det var inte särskilt konstigt. Tar dessvärre en halv evighet att värma upp mitt 'lilla' hus så lär få frysa ihjäl ett tag till.

Idag är det jobb på schemat, ska strax gå till jobbet för att arbeta 5½ timme typ, efter det ska jag brassa till stallet. Egentligen brukar jag ju göra stallet på kvällen när jag är ledig dagen efter men imorgon ska jag på föreläsning i Högsby och vill komma i säng innan nio vilket är omöjligt om jag åker till stallet vid sju!

Ska bara ta in Bengan och borsta av han + släppa han i ridhuset. Han ska gå onsdag - söndag sen och nästa vecka har han liten mini semester om inte tjejerna promenerar med han. Min lilla plutt, vi firar ett halvår tillsammans om typ två veckor för övrigt :D


bild lånad HÄR ifrån


Postat av: Sofie

Haha då kan du ju komma och hälsa på Rebell efter föreläsningen ;) xD

2012-01-31 @ 09:04:37
URL: http://hectorrebell.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: