IKVÄLL DÅ JÄDRAR!

Ska ni få tömkörningsfilm, snällt av mig va? ;)

Blir stallet direkt efter jobbet så räkna med film runt tio - halv elva snåret. Kommer bjudas på våra oerhört läckra små volter, lite sidvärts, samlingar/ökningar. Det har hänt en del med andra ord! Ska se om jag kan lägga över en gammal tömkörningsfilm jag har i mobilen så kan ni få äran att jämföra lite med.

Kul va?

Nu ska jag stänga ner datan och gå och lägga mig i sängen. Anonyma skoälskares bekännelser ska jag njuta av, underbart!

Imorgon är jag ledig och ska ta lite välförtjänt sovmorgon sen ska jag åka mot denna herre...

Min lilla Aodam! Med kalsipper på huvudet.

 

Förvrigt undrar jag en sak, är sjukt sugen på att färga tillbaka till brunt men ska jag/ska jag inte?

 

Åh härliga tider! Lite små sugen på att klippa sneluggen kortare med men vet att det kommer jag ångra.

 

 

Vad tycker Du?


Postat av: alice

du är jättefin i båda :D

2012-01-15 @ 11:49:24
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: alice

SV:Hihi näe jag vet :D! Men du hade ju brunt hår när du var på glömminge Men det du har just nu ser mer naturligt ut :)

2012-01-15 @ 14:33:06
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: aodam

mycket fin bild måste jag säga ;)

2012-01-15 @ 16:03:40
Postat av: Lisbeth Ingvarsson

Mer liv i ett naturligt hår, det blir blekt på sommaren, mörkare på hösten/ vintern. Naturliga slingor! ;-)

2012-02-24 @ 18:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: