Jag är född 92 för övrigt.

"Strax efter tolvslaget skede en misshandel på Linköpingsvägen i Överum.
Det ska ha varit mycket folk på platsen och en ung tjej född 1990 ska ha försökt avstyra ett bråk då hon ska ha fått sparkar mot mage och huvud av sex-åtta andra unga tjejer. Den skadade flickan är hemmahörande på Öland och kunde inte höras under natten på grund av kraftig berusning. Hon ska ha förts till akuten och uppges ha en lätt rodnad och svullnad i ansiktet. De misstänkta har inte kunnats höras ännu."

För det första är jag född 1992 och inte 1990 och för det andra var jag inte kraftigt berusad. Herregud! Och det gick visst att höra mig.

-

Idag kommer hovslagaren och ska fila på Bengans fossingae så ska gå och sova en timme sen bege mig mot min lort lobba!



Postat av: alice

tidningar asså <3

2012-01-04 @ 19:29:59
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: Noomie

Hahahaha, media alltså^^, Kraftigt berusad('x Vet du vilka det var nu i efterhand förresten?

2012-01-04 @ 22:32:45
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: