Jag sitter och fnittrar?!

Min dag har vart riktigt sämst än så länge. För det första vaknade jag inte av snoozen och C fick ringa och väcka mig. Blir så sjukt förbannad på mig själv när jag inte bara går upp helt enkelt, hur svårt ska det vara? Så vi var igång och mjölkade 20 min senare men var färdiga bara 5 min senare än som vanligt, vi lyckades arbeta ifatt tiden vilket var skönt :)

Ont i huvudet, mår lite lätt illa, ont i kroppen. Kan det inte bara ge sig snart? Huvudvärken har börjat släppa nu efter två koppar kaffe, på med glasögonen och lite frukost i magen.

Det värsta när man inte vaknar är att jag slutar lita på mig själv, vågar till exempel inte gå och lägga mig nu för att jag är rädd att inte vakna (och då ställer det till sig rätt skapligt duktigt efter som att jag börjar halv 1 och C vid halv 3)

Så ska slänga i mig nån kopp kaffe till, tvätta lite, dammsuga och underhålla mig lite så jag inte somnar eller går ner i varv allt för mycket.

Läste på NB's blogg där hon hade en läsarfråga ang hur drömkillen skulle se ut. Bläddrade igenom kommentarerna och ja hon har ju ganska så unga läsare. En kommentar jag fastnade vid och som fick mig att börja bubbla var denna:

snygg klassisk klädstil
mogen inte skriva söt elr gilla andra tjejjers bilder på fb
besatt av just hanns tjejj
mörkt elr blånt ganska kort hår inte flint men inte så långt så tt det räcker ner till axlarna !
is blåa ögon
behövs inte men skateboard och ett örhänge !
göra allt för en !
inte playa
öppen
respekt full
romantisk
sporta, sexpak
typ det ! <3

...juste glömmde att han ska vara ganska populär, men inte så att alla tjejjer jagar honnom men kanske 5-4 stk ska gilla honnom
många kompisar
dissa sina kompisar för sin tjejj
inte sitta hemma och spela
smsa ofta
skriva gulliga saker på sms säga gulliga saker som jag älskar dej, du ä det finnaste som finns och så

Och jag är ju lite äldre (fan jag fyller 20 imorgon...) vågar jag nog påstå en hon som skrivit kommentaren. Men den fick mig inte att fnittra för att kommentaren är erhm så ung (eller hur jag ska beskriva det) utan för att hon beskrev min absoluta dröm pojkvän när jag yngre. Förutom att jag alltid haft en fallenhet för killar som är svåra att få. Jag har dock insett att det där med killar som är...
... besatta av sin tjej
... populära
... dissar sina kompisar för sin tjej
inte är något jag änns skulle vilja ta i med tång idag. Jag är glad för den insikten! ;)

 


Postat av: Emma

Huvudsaken måste väl ändå vara att han inte är flin ahahhaha, dog med lite just! tack

2012-01-05 @ 18:42:19
URL: http://xoffbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: