Tränings ändring.

Blir ridhuset idag igen och imorgon ska han få ut och pulsa snö (vi har faktiskt nästan en decimeter, kan låta lite om man inte har som Bengan 50 cm ben) och bralla av sig lite.

Är väldigt trött så ska gå och sova tills jag börjar vid halv 3 i eftermiddag, välbehövligt!
Tanken är att han ska tömköras ute både imorgon, lördag och eventuellt söndag. Vet inte hur pigg jag kommer vara på söndag efter min 20 års fest och sådär. Beror lite på hur tidigt folk åker här ifrån med men det lär ta ett tag efter som att det kommer mellan 30 och 40 personer och minst hälften ska sova här.
Annars släpper jag han i ridhuset bara - tar en pall & sätter mig för att dö en smula.


Finaste fisen <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: