Tuff dag!

Efter ett x antal timmar på akuten fick jag äntligen klockan 6 åka hem, röntgen visade ingenting och det är jag glad för. Fick lite påfyllnad av luft, tackar tackar!
Fick med mig ett recept på extra stora panodil och ipren. Iof bet det inte direkt på huvudvärken men men.

Världens bästa hyresvärd i stallet tar Bengan i helgen så imorgon sticker jag med tha famillia till linköping och hälsar på massa släkt. Datorn följer med och ni får lite ohästig update där ifrån :)

Nästa vecka ska Bengan igång igen. Bästa att han har hagen brevid ridhuset nu med fem trådar. HAHA han är inte nöjd kan jag ju säga. Suris. Men de dagar jag jobbar och jag inte hinner tömköra ska han iallfall släppas i ridhuset så han får springa av sig för det kan han inte göra i hagen tyvärr. Upplägget kommer i ett nytt inlägg strax. Puss


Postat av: Lisbeth Ingvarsson

Du har ganska ofta ont i huvudet... Tog ett tag innan jag kom på en sak (jag har läst i princip alla blogginlägg utom resten av januari och februari). Jag är också ganska välhängd framtill, och har muskelknutor i bröstryggen, men jag har även haft närmare nacken. Dessa har jag nått själv och hunnat massera bort, men innan jag kom på det hade jag väldigt ofta huvudvärk som inte panodil etc tog död på. Dessutom - anledningen till att jag kom på dessa knutor var att jag kör spårvagn i Göteborg, får väldigt mycket spänningar i bröstryggen - var sjukskriven under tre månader för domningar ut i högerhanden. Då mådde jag även illa tidvis, typ sjösjuka... Med massage och sjukgymnastik kom jag ur det hyfsat, men huvudvärken kommer då och då när jag inte skött mej.

2012-02-24 @ 18:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: